september 19, 2024

De Nieuwe Loosduinse Krant

Wij zijn de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Double Dutch tekent APAC-overeenkomst met Nimbility

Mixersmaker Double Dutch heeft de distributie in de APAC-regio veiliggesteld via een nieuwe deal met het in Hong Kong gevestigde Nimbility.

Double Dutch tekent APAC-overeenkomst met Nimbility

Nimbility heeft de toevoeging aangekondigd van Premium blend-merk Double Dutch voor zijn portfolio van wijnen, sterke dranken en dranken
Merken.

De twee medeoprichters van Double Touch, Joyce en Raissa de Haas, geboren en getogen in Nederland, hebben hun bedrijf sinds 2016 met 80% op jaarbasis laten groeien, en de omzet is tussen 2016 en 2022 met een CAGR van 65% gegroeid, met een verkoop van meer dan 40 miljoen exemplaren. flessen in het verleden. 3 jaar alleen.

Beiden werden tijdens de Drinks Business Awards 2023 uitgeroepen tot Young Achiever(s) of the Year. Het bedrijf streeft nu actief naar een CO2-neutrale en B-Corp-status. Joyce en Raissa zijn de eersten die hun dubbele smaak – zonder kinine – Komkommer & Watermeloen en Granaatappel & Basilicum op de markt brengen, evenals hun frisdrankcocktails.

Eind 2022 werd door de oprichters een financieringsronde van meerdere miljoenen ponden afgesloten om de ambities van het bedrijf te voeden om de groei tegen 2025 te verdrievoudigen met een omzetgroei van 126% in 2022 ten opzichte van de omzet in 2023.

De nieuwe deal met Nimbility zal Double Dutch naar markten in de regio Azië-Pacific brengen. Nimbility werd begin 2018 opgericht in Hong Kong en is actief in markten als China, Japan, Zuid-Korea, Taiwan, Hong Kong, Macau, Vietnam, de Filipijnen, Thailand, Singapore, Maleisië, Indonesië, Laos, Cambodja, India en Myanmar. Bangladesh, Sri Lanka, Mongolië en de Malediven.

Het bedrijf zei dat de deal met Double Dutch de mixermaker een datagedreven, op feiten gebaseerde strategie en marktstructuur geeft; De weg naar de markt vrijmaken met de juiste import-/distributiepartners; en beschikbaarheid, zichtbaarheid, implementatie, communicatie en betrokkenheid van de basis.

READ  Nederlandse en Duitse TOV en trostomaten als beste beoordeeld in Duitse supermarkten

Gerelateerd nieuws

Rock Star Energy: Australische goede wijn staat centraal

Alibaba-baas koopt Bourgondische wijngaarden

Carlsberg Vietnam benoemt nieuwe MD